czwartek, 14 listopada 2013

Druk wielkoformatowy – nowe powierzchnie reklamowe

Reklama dźwignią handlu – i w myśl tej zasady coraz więcej polskich firm zdaje sobie sprawę z tego, że im lepiej i pełniej przeprowadzona kampanie reklamowa tym większe zyski wpływają do firmowych kas.  Dlatego też powstają coraz to nowe powierzchnie reklamowe w architekturze miejskiej.
Jedną z takich form jest druk wielkoformatowy, coraz częściej spotykany na ścianach budynków, a także na rusztowaniach w czasie ich remontów. Jednakże technika ta jest niemal równie często stosowana do produkcji banerów, billboardów, plakatów czy szyldów. Jako podłoże druku mamy do wyboru folię, papier i materiał banerowy. Przy czym druk wielkoformatowy to druk cyfrowy.
Inwestycja takiego rodzaju nośniki reklamowe świetnie nadaje się do budowania świadomości marki wśród mieszkańców miast. Dobrze dobrany placement sprawi, że grono odbiorców będzie naprawdę duże. We Wrocławiu takim przykładem może być budynek Cuprum przy placu Jana Pawła II. Duże skrzyżowanie, kilka przystanków, uczelnia – to wszystko w pobliżu sprawia, że możemy zaobserwować tutaj duże, ładne i ciekawe reklamy, które nie rażą swoją nachalnością, a raczej przykuwają uwagę odbiorców, wkomponowując się w śródmiejski krajobraz, zasłaniając jednocześnie brzydką elewację starego biurowca.
 Jak widzimy warto zainwestować w reklamę wielkoformatową, o czym mogą świadczyć coraz większe powierzchnie reklamowe jakie wynajduje się w dużych miastach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz